10 missade samtal & 12 timmars sömn

Ja, igår vart det inte mycket med mig.. Inte i lördags heller.. Men på nätterna slår jag till - tillsammans med alla andra fyllon antingen är jag då precis lite nitad som alla andra eller inte alls. I fredags natt var det på ena hållet och i lördags natt fick det bli jobb -- så när jag kom hem i söndagsmorse tänkte jag,. oähe, jag sätter inte klockan jag måste sova ut. INTE HADE JAG TÄNKT ATT SOVA UT INNEBAR ATT SOVA TILL 18.11?! 06.17-18.11 = 12H. Fattar ni hur sjukt det kändes.. Och då vaknade jag inte av att jag var pigg, nej kissnödig. Lika trött var jag ändå, men att gå och lägga sig igen efter toa besöket kändes inte särskilt nödvändigt.
Jon skulle komma hem vid 23 från Sälen, så vaken kunde jag iallafall hålla mig. Men sen gick vi i bingen vid 12 och Fia, hon somnar som en gris.
Inte riktigt friskt kanske. Och grattis till Charre som blivit adoptivmamma till Baloo:) Och till Sofie som ska bli mamma till lilla Teitur på torsdag. Nu händer det saker!
Nä, nu ska jag duscha innan dagis. Vi hörs sen vettja:) PUUUUUUUUUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0