Bad hair day

Hej och hå som det kan gå! Då var man mörkare än natten nu då... Igår vart jag som sagt hos frisören och det blev k a t a s t r o f, förstod inte riktigt vad som hände där. Så efter en heldag i Köpenhamn med Jenna och mössan som kom till att bli min bästa vän stack vi in på H&M och köpte en färg - "vilken som helst, bara ta en!!!" Och detta blev alltså det slutliga resultatet. Kommer ni ihåg polski-incidenten? Detta var fem ggr värre. 1100 kr rätt ner i sjön. Precis vad jag behövde nu,. i brist på pengar.
Jaja, nu ska jag köra och handla lite tills ikväll - IDOLMYS & VIN ;*
När min fina kamera har slutat mensa så kommer det lite bilder.. Pysssss!!

Kommentarer
Postat av: Tolli

Men gud, det är ju skitsnyggt! Vilken färg blev det först!? :S

2009-12-05 @ 10:53:50
Postat av: Fia

TAAAAACK JOHANNSI! ;* Ouh, jag har fotat det så om jag törs kommer det upp bilder här snarast :) Hur är det med dig din lilla goding?

2009-12-05 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0