Istappar hänger ner från taken, det prasslar så skönt under mina skor..

Hey sexy! Har kommit in i en så kallad blogg torka, jag orkar varken skriva eller ladda upp bilder från kamera. Jag antar att det måsta hända något riktigt roligt först, som i morgon till exempel.. Ska jag och Jenna eventuellt till Köpenhamn! Hoppas, hoppas. Men först i morgon kl. 08.00 ska jag till Sanna för att klippa till mig lite:) Det behövs.
Idag vaknade jag av orkanen Jon som alltid nuförtiden är ute i sista sekunden med allt. VAR ÄR MIN MOBIL? FAN, FIA HAR DU SETT MIN PLÅNBOK? Varenda eviga gång det är min tur att ha sovmorgon drabbas jag av denna orkan som jag sen inte kan somna om efter. Up we go, kl. 08.11 ligger jag i sängen tillsammans med TVSHOP. Visst gillar jag att shoppa men detta tror jag är den enda sortens shopping jag spyr av. Jag går upp 'lagar' lite gröt och äter i min ensamhet - Det såg fantastiskt kallt ut ute, jag och Cajsa som skulle ut och gå lite senare. Kollar på några avsnitt av min nya drog -- Biggest Loser & fäller en tår eller två.
Just nu sitter jag här ny duschad efter en och en halv timmes gång med Cajan,. VARNING! Vintern har tagit över Skåne. Så därför tänkte jag lägga mig i ett varmt solarie nu innan jag och mamman ska ha lite julpyssel:)
KLÄ PÅ ER FOLKS! Vi ses i disen. Pys

Kommentarer
Postat av: Latto

Gröt, gröt, gröt ;)

2009-12-04 @ 13:09:54
URL: http://lattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0